poniedziałek, 27 lutego 2017

Przynajmniej raz w roku - Odpocznij!

Kolejna rada życiowa na udane samopoczucie. Życie w biegu to codzienność która nie należy do mojej ale przynajmniej 6 miesięcy w roku jestem zapracowana. Każdy ma inne priorytety. Moim na chwilę obecną jest nauka, i tak zdarzyło mi się raz już zaniedbać tą kwestie. Pamiętajcie nigdy dziewczyny nie poświęcajcie swojego dobra dla nie wartościowych facetów (wogóle dla nikogo). Chyba, że chodzi o rodzinę ale uważam, że wszystko da się ciężką pracą pogodzić i osiągnąć. Piszcie też tematy na które mogę pisać chętnie doradzę.
Sądzę, że jak na moje 20 lat trochę wiem o tym pokręconym życiu i każdy może znaleźć rozwiązanie, wyjście z danej sytuacji, przepis na życie. Jeśli ktoś tego nie potrafi warto się poradzić innej obiektywnej osoby czyli np. mnie! Więc zapraszam, chętnie pomogę :) 
Wracając do odpoczynku to będzie to ulubione miejsce lub miejsce w którym nie byliście, miejsce w które chcecie wyruszyć lub tańszy odpowiednik tego miejsca :) Dawno nie odpoczywaliście w pięknym miejscu? Nie załamujcie się, ja nie zwiedzałam od 6 lat. Dopiero w kwietniu czeka mnie Kościelisko (okolice Zakopanego) i to jeszcze z ukochaną osobą, tak jak marzyłam, a wiemy że jak są duże chęci i wiara w siebie to marzenia się spęłniają WSZYSTKIE. Małe i duże. Poniżej dołączam zdjęcia, tam gdzie jedziemy. W kwietniu oczywiście fotorelacja z wyjazdu, talent fotograficzny też posiadam, może i wrzucę nie długo moje obrazy które namalowałam jak dorwę przed wyjazdem lustrzankę ojczyma? (daj Boże) :))) Buziaki, kochani 🙃🏔❣️

P.S. Trzeba znaleźć w życiu też swój cel bo wtedy nie wiadomo na co pracujemy, oszczędzamy (ten temat też muszę poruszyć), może my znajdziemy go w podróżach?




fot. Apartament Pająkówka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz